Nordlands ledende leverandør av ferdigbetong, Helgeland Betong i Mo i Rana, ønsket å forbedre den digitale markedsføringen. Som eksperter i byggebransjen, bestilte de selvfølgelig et solid fundament. TV Klipp leverte omfattende markedsstrategi, bilde- og videoproduksjon, mens nettsiden ble levert av mementor.no.

Markedsføring av bedrift handler ofte om merkevarebevissthet og digitalt utseende. Som prosjektleder leverte TV Klipp fotografering og innhold til nettsiden. Med profesjonelle bilder både på nettsiden og sosiale medier kan Helgeland Betong stolt trekke fram samarbeidspartnere og referanser i ulike situasjoner. Referanse- og reklamefilmer har vist seg å være langsiktige investeringer, og brukes regelmessig på Facebook, nettsted, Instagram, annonser og andre presentasjoner.

TV Klipp har et nært forhold til Helgeland Betong, og har ansvaret for annonsering og den daglige markedsføringen i sosiale medier. Når Helgeland tenker betong, tenker de Helgeland Betong.

Sitat fra kunde

“Helgeland Betong har hevet seg på nett og sosiale medier de siste årene. Det takket være Tonje, Martin og Benjamin hos TV Klipp. De har hjulpet oss med å lage relevant innhold på nett, og gode og informative filmer vi har brukt i markedsføringen vår. Følg forresten med, for vi har flere ting på gang sammen med gjengen på TV Klipp.”

Stian Bohlin / Daglig Leder, Helgeland Betong