Viktige samarbeidsavtaler og beslutninger kan med fordel formidles på en god måte. Da unngår man gjerne spekulasjoner og usikkerheter. Med en godt planlagt video kan man kommunisere stemningen og følelsene som er involvert. Det skaper et ekstra lag med trygghet.

Da Helgeland Sparebank ble til SparkeBank 1 Helgeland fikk TV Klipp oppdraget om å filme presentasjonen fra lokalene i Mo i Rana. Disse ble senere redigert sammen med opptak fra andre avdelinger.

Sitat fra kunde:

Vi leide inn Tv-klipp midt i en meget spesiell og hektisk periode i Helgeland Sparebanks historie. Lokalbanken på Helgeland skulle kjøpe opp kunder og kontorer fra SpareBank 1 Nord-Norge, for å bli en sterkere lokalbank som skal kunne beholde det lokale eierskapet og verdiene, men også få en større drivkraft for lokalsamfunnet i framtida. Da var Tv-klipp og Benjamin er god fagmann å ha med på laget. Benjamin er dyktig, pedagogisk og profesjonell i måten han la til rette i våre forberedelser i dette viktige prosjektet.

Majken Hauknes / Markeds- og kommunikasjonssjef, Sparebank 1 Helgeland