Ansatte er bedrifters viktigste ressurs. Da er det dumt å ikke kunne velge blant mange kandidater, og potensielt miste noen som kunne blitt med bedriften i lang tid fremover.

Da Vitensenter Nordland trengte pedagoger og markeds- og prosjektadministratorer, var det viktig å bli oppdaget. For en så spennende arbeidsplass kan det finnes mange kandidater som kanskje ikke aktivt leter etter ny jobb. Altså vil du ikke nå de gjennom tradisjonelle jobbsøker-medier, som finn.no.

Vi satte raskt opp en annonse for Vitensenter Nordland, uten at de trengte å løfte en finger. Bilder og landingsside var allerede etablert, så alt vi trengte å gjøre var å dirigere trafikken til utlysningen.

Annonsen gikk på Facebook og Instagram, og ble vist til 23.888 ulike mennesker. De som hadde vist interesse, ved å engasjere med annonsen, fikk også en ekstra påminnelse når søkefristen nærmet seg.

Hvem vet: Kanskje var det noen i publikumet som søke eller tipset en venn, som deretter ble ansatt. Vi ønsker uansett vedkommende gratulere med jobben og håper å samarbeide med deg i fremtiden.

 

Facebook annonse Vitensenter Nordland

Tenker du på annonsering i sosiale medier?